Daar ga ik dan... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Anne Smudde - WaarBenJij.nu Daar ga ik dan... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Anne Smudde - WaarBenJij.nu

Daar ga ik dan...

Blijf op de hoogte en volg Anne

01 November 2012 | Nederland, Schiphol

Vanmorgen om half zes door mijn vader afgezet op Schiphol. Over een half uurtje mogen we boarden en over twee uur stijgen we als het goed is op...
Mijn eerste leermoment al gehad, normaal ben ik toch heel punctueel in dingen die geregeld moeten worden. Nu toch twee foutjes in mijn ticket, gemaakt bij de boeking. Ik had bij mijn paspoortnummer een cijfer in een letter veranderd. En dat zag ik pas bij het printen van mijn online ingecheckte boardingpass. De tweede was ook nogal stom, bij een boekinh moet natuurlijk de naam op je paspoort staan. Annemarie dus en niet Anne.... Gelukkig kon ik dat vanmorgen ook veranderen bij de klm ticketoffice.

Dinsdag nog naar de kapper gweest, lekker kort koppie weer, de foto volgt nog. Eerst een leuke foto maken...

Nou ja, ik ben op weg, morgen hopelijk weer in beter weer:-)

  • 01 November 2012 - 15:29

    Paulien:

    Daar ga je! Stoer van je!
    Liefs, Paulien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 24 Aug. 2012
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 25342

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 01 Februari 2013

Afrika 2012

Landen bezocht: