Help Spikkel kinderen helpen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne Smudde - WaarBenJij.nu Help Spikkel kinderen helpen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne Smudde - WaarBenJij.nu

Help Spikkel kinderen helpen

Blijf op de hoogte en volg Anne

19 September 2012 | Nederland, Amsterdam

Spikkel is mijn reisgenoot, een lief klein knuffelkonijntje met roze stippen dat uitgezocht is door een aantal meiden van de opvang. Met Spikkel zamel ik geld in voor de straatkinderen in Livingstone, Zambia.

De werking:

Stap 1: bedenk een leuke foto-opdracht die ik met Spikkel kan doen.Bijvoorbeeld: maak een foto van Spikkel bij het voetbalveld van Livingstone, maak een foto van Spikkel met je bagage op Schiphol, maak een foto van Spikkel te midden van de kinderen van de school, maak een foto van Spikkel naast verschillende soorten Afrikaans eten..... ect.. ect.. Per foto vraag ik dan minimaal 5 euro. Bedenk wel dat het handig is als de opdrachten uitvoerbaar zijn, en gedaan kunnen worden op de plekken waar ik heen ga. Ik ga naar Zambia bij de victoriawatervallen (Livingstone).

Stap 2: laat mij via, email (annesmudde@hotmail.com) of via deze website weten wat je opdracht voor Spikkel wordt. Beschrijf zo goed mogelijk hoe je Spikkel op de foto wil hebben. Vermeld duidelijk je naam, emailadres en het bedrag wat er tegenover staat. Wanneer ik de foto van Spikkel heb gemaakt stuur ik een mail en mogelijk ook de foto. Als je via de site reageert, moet je ook even controleren of je bericht online staat. Na het verzenden moet het meteen zichtbaar zijn... Als het er niet staat, zie ik het ook niet.

Stap 3: Wanneer je vindt dat Spikkel het geld verdient heeft, dus als je bericht hebt gehad dat Spikkel de opdracht heeft uitgevoerd, of misschien ook wel eerder, kun je de donatie overmaken op het volgende girorekeningnummer: 2041970 ten name van A. Smudde te Amsterdam.  Vergeet niet erbij te vermelden dat het om geld voor Spikkel gaat.
Spikkel steunen zonder foto-opdracht mag natuurlijk ook.

Stap 4: Ik houd vanuit Nederland bij hoeveel geld er in de Spikkel-pot beland is. Dit geld komt in eerste instantie ten goede aan het project voor de straatkinderen waarvoor ik een stichting aan het oprichten ben.

  • 08 Oktober 2012 - 14:37

    Yvette/Activityinternational:

    HI Anne,

    Wat een ontzettend leuk en creatief idee zeg! Supergaaf :-), ik hoop dat je heel veel gaat inzamelen. Good luck!!

    Groetjes,
    Yvette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 24 Aug. 2012
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 25379

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 01 Februari 2013

Afrika 2012

Landen bezocht: