Swasiland - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Anne Smudde - WaarBenJij.nu Swasiland - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Anne Smudde - WaarBenJij.nu

Swasiland

Blijf op de hoogte en volg Anne

06 November 2012 | Swaziland, Ezulwini

Gisteren na een dag hangen op de vliegvelden van Kaapstad en Johannesburg aangekomen in Swasiland. En meteen ging de temperatuur daar naar beneden...
Vandaag de voorlichting gekregen over het vrijwilligerswerk, informatie over Swasiland en een wandeltocht door een dorpje hierin de buurt.
Een dorpje met huisjes met golfplaten daken, zonder stromend water daarmee electriciteit en een schotel voor de tv......

Samen met nog twee Nederlandse vrijwilligers ga ik volgende week helpen bij de bouw van een school, alleen de details moeten nog afgewerkt worden en de week daarna gaan we naar community's om de kinderen sportles te geven. Dat is dan voor de ochtenden, in de middagen zijn we om en om vrij of gaan we met kinderen spelen in het ziekenhuis.
Klinkt goed in elk geval. Maar morgen eerst naar het Krugerpark.

• 10 November 2012 - 20:13

Mirjam Stalpers:

Zet hem op! Ben benieuwd naar je belvenissen met de kinderen. hartelijke groet, Mirjam (collega)

• 11 November 2012 - 07:00

AnneMarie:

Hoi Anne,
    Zo te zien heb je een mooie start gemaakt in Zuid Afrika. Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden om al die armoede te zien, dat zal vast een enorme indruk op je maken. Maar misschien heb ik wel een verkeerd beeld.
    Ik ga je volgen! Succes!
    Het is in ieder geval wel stukken warmer dan bij ons (-25)