weer terug - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Anne Smudde - WaarBenJij.nu weer terug - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Anne Smudde - WaarBenJij.nu

weer terug

Blijf op de hoogte en volg Anne

09 Mei 2013 | Nederland, Schagen

Voor de trouwe meelezers...

Ik zit nu weer op Schiphol om naar Lusaka te vliegen. Morgen neem ik vanuit daar de bus naar Livingstone. Om me 9 dagen te orienteren op het opzetten van een stichting voor de straatkinderen aldaar..
Ik had een mooie tekst getypt, maar helaas lukt het me niet om die te posten.

Als internet het daar weer toelaat houd ik jullie op de hoogte!

Enne, ik ben daar vrijdag, dus kijk niet raar op als het begint met leuke dingen doen :-) Werken begint maandag..

  • 09 Mei 2013 - 10:15

    Carlien:

    Veel plezier meis!!
    En veel succes met je project!

  • 15 Mei 2013 - 09:50

    Yvette:

    Ontzettend veel plezier én succes. We blijven je weer graag volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 24 Aug. 2012
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 25375

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 01 Februari 2013

Afrika 2012

Landen bezocht: