Home sweet home... - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Anne Smudde - WaarBenJij.nu Home sweet home... - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Anne Smudde - WaarBenJij.nu

Home sweet home...

Blijf op de hoogte en volg Anne

01 Februari 2013 | Nederland, Schagen

Na een vlucht van elf uur ben ik vanmorgen weer geland op Schiphol. Waar ik werd opgehaald door mijn vader, mijn beste vriendinnetje en haar zoontje.
Koud hier!

Gisteren in Kaapstad nog even het ultieme vakantiemoment. Toen ik langs het aquarium liep en ongeveer 150 schoolkinderen in uniform zag. Duidelijk op schoolreisje.... Zelf mag ik maandag weer aan de bak.

Kan ik meteen beginnen met sparen. Volgende reisdoel: Zambia, Livingstone, Linda Village

• 02 Februari 2013 - 20:51

Mirjam Stalpers:

Hoi Anne,
    Ik heb erg genoten van je beschrijvingen. Watervallen en paragliden en zo, en ook echt contact met de mensen en wat nuttigs doen, wat een geweldige reis! Het zal wel weer even wennen zijn in Nederland. Wij zien elkaar denk ik vrijdag voor een studiedag, en heel miscchien ook woensdag op het werk. Tot binnenkort, je collega Mirjam