Eerste werkweek - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Anne Smudde - WaarBenJij.nu Eerste werkweek - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Anne Smudde - WaarBenJij.nu

Eerste werkweek

Blijf op de hoogte en volg Anne

25 December 2012 | Zambia, Livingstone

Op de een of andere manier lukt het niet om via mijn tablet mijn verslagen te posten. Dus een andere keer zal ik uitgebreider schrijven.

In elk geval is het geweldig in Zambia, de kinderen zijn enthousiast, de spelletjes die we verzinnen doen het goed en tussendoor is er meer dan genoeg afleiding. Er zijn geen andere Nederlanders dus mijn Engels gaat vooruit.

Afgelopen weekend hebben we gezwommen op het randje van de waterval en daarna hebben we paardgereden tussen de giraffen en zebra's. Zondag ben ik met een groepje onder de waterval geweest, bij een stukje waar het rustiger was... Geweldig, maar door al het klimmen over de rotsen heb ik nu wel al twee dagen spierpijn..

Vanmiddag hebben we een Kerstlunch met allemaal westerse mensen, dat vind ik iets minder, maar het wordt vast gezellig. En morgen moeten we weer gewoon werken. Niets geen twee dagen vrij.

Fijne kerst allemaal!!!

  • 25 December 2012 - 13:22

    Truus Sneek:

    Watfijn dat je het zo naar je zin heb we lezen je verslag graag
    Beb toch wel blij dat parachut springen niet door ging,we willen je graag heel terug .
    Anne ook voor jou heel fijne kerst groetjes truus en jan

  • 26 December 2012 - 06:26

    Anne Smudde:

    Hallo Truus en Jan,
    Ik ga mijn best doen heel terug te komen. Afgezien van af en toe wat spierpijn gaat dat tot nog toe heel goed. Geven jullie die kleine man een extra knuffel van mij als je hem weer ziet?
    En Truus, je schoenen zitten heerlijk!

    Groetjes, Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 24 Aug. 2012
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 25752

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 01 Februari 2013

Afrika 2012

Landen bezocht: